fredag, november 30, 2007

Fredag kväll

Sitter lite skönt lullig av otroligt gott vin och njuter av en mysig fredagkväll. Idag var vi i den nya lägenheten till ungefär 20.00. Det är faktiskt inte mycket kvar nu. I princip allting är målat och det är "bara" golvet som ska läggas. Det kommer (som jag nämnt tidigare) ske nästa helg. Jag ska lägga det tillsammans med svärfar eftersom sambon ska plugga inför tenta.

Här är några bilder för att ni ska få en känsla av hur lägenheten såg ut innan vi fick nycklarna...










Grått kök och gult vardagsrum
















MÖKBLÅ (!) toa, köket från en annan vinkel och skrikigt, ljusgrönt sovrum

Det var inte såååå illa. Iofs kändes det som att krypa in i en grotta när man gick på toa, men det har blivit mycket bättre tack var min kära tvillingsyster :) (Tack till dig och alla andra som hjälpt oss. Vi kan inte tacka nog!) Garderoberna i sovrummet har också åkt ut. Förhoppningsvis ska vi byta ut dem mot ett par rymliga fina i ek istället. Så snart pappen ar borttagen från golvet ska jag lägga in lite fler bilder.

Alla nyfikna får vänta med att se resultatet tills dess.

1 kommentar:

KlaramedK sa...

Mörkblå toa var lite udda!! Men vilket fint kök, jag äälskar sådan där 30-talskök med de där roliga sneda köksskåpen...hoppas ni renoverat "varsamt"!?! ;=)

nu blir man ännu mer mintgrön av avund på er fina lya. Vi skall titta på en lägenhet idag...men budstart är ju på 3,6 miljoner!! ..man måste ju drömma lite....