fredag, september 23, 2011

Patstunder

Tiden går snabbt när man har roligt. Vi har full upp mest hela tiden och ibland känner jag till och med att jag har svårt för att hinna med allt som jag skulle vilja göra.

Igår fick vi följa med Sofia och lilla kusin Lykke hos några av deras vänner i Staffanstorp. Fyra mammor med jämngamla barn har mycket att prata om och det slutade med att vi stannade mycket längre än planerat. De var väldigt, väldigt trevligt. På vägen hem passade jag på att stanna till hos en fin vän som nyligen har flyttat tillbaka till Skåne efter några år utomlands. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge eftersom jag inte hade mat med till Tage, men vi har alltid otroligt mycket att prata om, så nu känner jag mig alldeles utpratad. :)

Idag skulle jag ha begett mig till Lomma för fika med vår fina babysimgrupp, men efter en ganska tuff, upphackad natt så har jag tagit beslutet att stanna hemma och vila idag. Det behövs också med jämna mellanrum. Helgen är fullplanerad och kommer innefatta såväl besök från långväga gäster som barnbytardag i Hofterup! Ser fram emot allt och hoppas att dagens vila ska göra både mig och Tage fit for fight igen!

Inga kommentarer: