måndag, december 12, 2011

Tiden går...

...och jag hinner inte riktigt med. Tage har hunnit bli sex månader och han är en riktigt kul liten kille. Det är tydligen vanligt att just sexmånaders bebisar är väldigt glada och oblyga och det stämmer verkligen in på Tage!

Julen närmar sig med stormsteg och jag ser min mammaledighet lida mot sitt slut snabbare än jag tycker är ok. Jag börjar jobba igen den andre april och jag börjar redan få ångest! Hur kommer det kännas när det bara är veckor kvar?? Jag klarar inte av att tänka på det! Jag vill inte gå miste om en sekund som det känns nu. Ok där överdrev jag något, en sekund här och där går an, t.o.m. ett par timmar, men mer än ÅTTA TIMMAR om dagen!! Jag oroar mig inte det minsta för Tage. Honom kommer det inte gå någon nöd på, men jag kommer liiiida!!

Usch! Slutpratat om sådana tråkigheter! Någon som är bra är att jag känner mig riktigt flitig med alla julklappar. Jag hade tidigt en plan för vad som skulle köpas, så med lite samarbete systrar emellan så är det inte många klappar kvar! Väldigt skönt! Idag var vi i Malmö och gjorde några inköp och sen passade vi på att hälsa på familjens senaste tillskott: Tages nästkusin, Sonia. Väldigt söt liten tjej!

Imorgon ska vi till Ystad och fortsätta med julklappsinköpen, besiktiga bilen och lunchfika med finaste lillasystern!

Gonatt!
Dagens Tage:


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: