måndag, januari 16, 2012

Att köra ut julen

I år tar det verkligen emot för mig att köra ut julen. Helgerna har varit supermysiga och jag har för en gångs skull njutit ordentligt under hela december.

Igår tog vi ut julgranen och trots att jag bävade inför mörkret i vardagsrummet så blev det inte så illa som jag trodde. Det kommer dock troligen införskaffas lampor i fönstren väldigt snart.

Måste dock dela med mig av ett par bilder på Tage som var angelägen om att få hjälpa till med julgransplundringen...







Misstänker att min ovillighet att plocka bort julsakerna hänger samman med att jag gärna vill att 2011 ska fortsätta ett litet tag till. De senaste sju månaderna har ju gått alldeles för fort!

Samtidigt ser jag fram emot 2012 och allt som detta spännande, nya år kommer att innehålla: åter till jobb, inskolning på dagis, en massa fantastiska framsteg för Tage plus allt det där som man aldrig ens kan gissa sig till! Nu känns det ändå ganska bra med ett nytt år, även om stjärnorna får hänga kvar en stund till. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: