onsdag, december 19, 2007

Lite i efterhand

Jaha... då har man sovit för första gången i sin nya lägenhet. Otroligt skönt!!! Vi var ordentligt utschasade när vi slutligen trillade i säng efter en hel dags flytteri. Det gick faktiskt väldigt snabbt med själva flytten, ca 2,5 h. Det tog däremot lite längre tid att plocka upp kläder och köksattiraljer från lådorna.

Just nu känns den nya lägenheten nästan mer trång än än vad den gamla gjorde, men det är för att vi ska köpa lite nya möbler och därför tycker vi det är onödigt att packa upp alla böcker som alltså fortfarande står i en massa lådor. Jag antar att man få stå ut med röra ett tag framöver i alla fall.

För de nyfikna få där ute har jag ju lovat lite bilder på hur lägenheten ser ut efter renoveringen. Håll till godo:

Väggarna i köket är vanilj och skåpsluckorna är antikvita


Väggarna i vardagsrummet har blivit varmt sandfärgade

Svärfar och jag lägger golv i vardagsrummet

Röran i sovrummet. Kanske kan man urskilja att väggen till vänster är en mörkbrun fondvägg

Ser helt ok ut om jag får säga min mening. Ekparkett i hela lägenheten ger ett rejält lyft!! Fler bilder kommer när möblerna är på plats.

Inga kommentarer: