onsdag, februari 11, 2009

Den nya kärleken

Vi har blivit med kamera!

Vi har äntligen införskaffat en väldigt efterlängtad, digital systemkamera och vi är i sjunde himlen! H har stått för den mycket noggranna förundersökning som slutligen ledde fram till köpet av en riktig höjdarkamera.

Jag har velat ha kamera ganska länge och jag tackar min lyckliga stjärna för att några av våra närmaste vänner är riktiga kamerafeaks och har på det viset lyckats påverka min andra hälft.

Nu fotograferar vi i tid och otid! Igår kunde jag inte låta bli att ta några häftiga gatlykta-i-snö bilder och trots att jag är lite ringrostig (gymnasiekurserna var ju ganska länge sedan nu) så blir det riktigt fina bilder.

Ni kan lite på att bilderna från Dominikanska republiken kommer vara av högsta kvalitet... :)

Inga kommentarer: