måndag, september 21, 2009

Ny-gammal höstgarderob

Garderobsrensningen igår gjorde att det kändes som om jag hade en helt ny uppsättning kläder att välja på i morse. Vilken inspiration! Tyvärr går det alldeles för fort och det är svårt att hinna med och komma ihåg alla fina tips men får, så efter ett litet tag bestämde vi oss för att ta fram kameran så att mina nya outfits förevigades. Mot slutet kom dessutom söta svägerskan in och gjorde oss sällskap så nu känner hon också ny inspiration för sina (eller mina;)kläder.

Kan inte säga annat än att det är guld att få någon annan att gå igenom ens garderob. Systern min är dessutom ganska tuff och vågar säga om det är kläder som hon inte alls anser passar. Förra gången vi rensade min garderob så strök t ex mina svarta, något för små Acne-jeans med. Denna gången var hon missnöjd med mina fina, fina Filippa K chinos, men där drog jag gränsen. De fick helt enkelt stanna kvar i garderoben vare sig Syrran gillade det eller inte.

Hur som helst så kan jag varmt rekommendera Fias rensningar. Nu ser jag fram emot hösten och alla mina fina ny-gamla kläder som hittat fram till de ljusa delarna av garderoben igen!

Tack Sis!