tisdag, oktober 20, 2009

Long time no see

Det är mycket nu, men allt känns ganska bra. Jag har hunnit avverka en resa till Haag och en till Ringsted i Danmark. Haag var mycket trevligt och Ringsted var givande.

Det händer lite saker hemmavid som jag inte riktigt känner att vill prata om än. Många av de allra närmaste känner till det, men jag vill inte sprida det vitt och brett riktigt än. Allt jag kan säga är att det i alla fall är något fint och trevligt (inga barn dock).

Utöver jobbet känns det inte som jag får mycket annat gjort. Jag har lagt joggträningen lite på hyllan under vardagarna eftersom jag inte är speciellt road av att sticka ut i kylan och mörkret när jag kommer hem från jobbet. På helgerna försöker jag däremot vara lite flitigare. I söndags gav jag mig tusan på att jag skulle föröka jogga så långt jag kunde utan att gå ibland. Det visade sig att jag ganska smärtfritt kunde jogga hela 4.77 km dvs hela rundan! Det har jag aldrig i hela mitt liv ens försökt mig på. Kändes väldigt bra ända tills jag ett par timmar senare fick en mördande huvudvärk som gjorde mig i princip sängliggande resten av eftermiddagen... Nästa gång ska jag komma ihåg att dricka orimliga mängder vatten så att jag inte drabbas av så svår vätskebrist igen. Huaveda!

Inga kommentarer: