fredag, oktober 23, 2009

Etc., etc., etc.

Jäklar! Jag hinner inte riktigt med! Det är så mycket att göra på jobb så jag får knappt tillfälle att tänka igenom vad det är jag håller på med. Kul, spännande och läskigt eftersom jag går med en ständig känsla att jag har missat något.

Samtidigt som jag försöker läsa in mig på gamla och pågående EU-projekt ringer hamnchefen i Kåseberga och vill att vi kommer dit och undersöker om kustskyddet behöver förstärkas. I telefonen väntar en stressad politiker från Simrishamn som jag håller på att planera en Polenresa med och i samma veva skickar VD:n för Ystads hamn ett mail och frågar om jag lever eftersom jag inte har hört av mig på ett tag. Däremellan ska jag göra en powerpoint om KIMO-projektet, hantera skrivelser som kommer från ilskna husägare i Löderups Strandbad, fixa visumansökan till mig och en politiker och författa ett brev på engelska till en polsk man som vill veta allt om mitt KIMO-projekt och ett annat projekt som Simrishamns kommun driver...

Wow! Vad skönt att det är fredag :)

Inga kommentarer: