torsdag, oktober 01, 2009

Resor i höst

Jag har ett roligt jobb...

Än så länge är följande resor inbokade: Haag där KIMO:s årsmöte går av stapeln, Ringsted i Danmark där jag ska gå på ett Project Café för att presentera min projektidé, en turresa i Polen där jag och en kollega ska försöka övertyga så många kommuner som möjligt att medverka i projektet och till sist, troligtvis en tur till Lettland där vi också ska försöka värva kommuner till projektet. Det känns som om större delen av hösten kommer gå åt att resa och förhoppningsvis kommer det inte bara vara jobb hela tiden, utan jag hinner kanske få se lite av ställena jag åker till också. Synd bara att jag planerar ett EU-projekt i länderna runt Östersjön istället för Medelhavet, men jag antar att man få ta en sak i taget. :)

1 kommentar:

KlaramedK sa...

men vilket kul jobb du har!!

mitt rövhålsjobb tar snart slut, inte blev det förlängning inte som chefen den fula fisk han är sa när jag anställdes!!

fick jobberbjudande från nateko, perfekt jobb för mig...men jag har inte klimatologi...

Ni kanske behöver en geolog naturgeograf praktikant?!! hahahah