fredag, februari 12, 2010

Mitt största bekymmer

Min underbara tvillingsyster ska gifta sig i maj. Jag har i stort sett vänt ut och in på internet för att hitta den perfekta klänningen för en sådan tilldragelse. Från början lutade det mest mot vintage, men just den modellen jag letade efter fanns inte att uppbringa. Jakten gick vidare genom flera kända modeskapares vårkollektioner, men inte heller där fanns den perfekta klänningen. Efter mycket sökande snubblade jag dock över ett par sidor som föll mig i smaken: www.bcbg.com och www.net-a-porter.com.

Efter idogt sökande har alltså lotten fallit på dessa två godbitar. Slutresultatet kommer såklart inte bli exakt samma eftersom jag ska få klänningen uppsydd, så det är modellen som är aktuell. Vilken tycker ni är bäst?



Klänningen är en Stella McCartney hittad på net-a-porter.com



Denna klänningen har jag hittat på www.bcbg.com

3 kommentarer:

Kristina sa...

Forsta. Den ar frack och ung. Du skuller vara snygg i den (dock akta axlarna/puffarmarna sa dte inte blir oporportionerligt pa dig).

Malin Jörgensen sa...

Den andra tycker jag. Mer bröllop över den enligt min smak. Kram Malin

Maria sa...

Den första är mer Mona..

KRAM