måndag, september 08, 2008

Nytt uppdrag

Jag har fått en ny arbetsuppgift... Jag är numera kommunens representant i en stor internationell miljöorganisation. Jag vet ännu inte exakt som kommer krävas av mig, men än så länge har jag varit på möte både i Litauen och i Varberg. Om ett par veckor bär det av till Tönder i Danmark och i december ska jag till Polen. En sak står i alla fall klart. Den nya uppgiften kommer innebära en hel del resor!

Är egentligen inte speciellt road av att resa när jag inte själv få välja resesällskap, men än så länge har det gått bra. Om inte annat ser det väl ganska bra ut att ha denna erfarenheten i CV:t.

Lite kuriosa: En av delegaterna från Shetlandsöarna (ja, det kallas delegater...visst är det coolt) ser exakt ut som Robbie Williams! Jag hoppas kunna visa en bild någon gång, men än så länge får ni lita på mig. Det är kusligt likt...

2 kommentarer:

Kristina sa...

Vad spännande det låter! Och en Robbie Williams-look-a-like kan man leva med. Hoppas allt är bra annars också. Kram!

Anonym sa...

Med tanke på att Robbie Williams inte setts till på 84 dagar (fakta från tv4 nyheterna) så finns det väl inget som säger att det inte är han? Robbie William - miljösnubbe från Shetlandsöarna. Varför inte?