fredag, september 26, 2008

Tillklippt

Ja, jag har ju gått och fått en ny frisyr...igen känns det som. Det har blivit lite av en grej sedan jag var hon en frisörska/mycket-god-vän i fem timmar och större delen av familjen inte ens kunde se att jag hade klippt mig. Sedan dess har jag gett mig tusan på att den nya frisyren ska skilja sig något från den tidigare. Nu är jag ju inte direkt någon äventyrare när det gäller mitt hår, men jag tycker att jag i alla fall blir lite vågligare för varje gång, med betoning på lite.

Så här har ni resultatet:

Lite blondering, lugg och flikar denna gången. Kika här nedanför för att få koll på hur det blev vid förra klippningen.

Ok...vi får nog köra på lugg ett tag. Det är ju helt uppenbart. Känns knepigt att lägga två bilder med olika frisyrer bredvid varandra på det här viset, det har jag nog aldrig gjort tidigare. Slutsatserna är två: 1. det verkar som om jag har blivit bättre på att ta bilder på mig själv (det krävdes inte alls så många försök denna gången), 2. den nya frisyren är den bättre frisyren.

Vilken tur för mig!

8 kommentarer:

Kristina sa...

Du är verkligen hur snygg som helst i nya frisyren. Tuff men ändå vän liksom. Den ljusa blonderingen passar dig jättebra och frisyren är def mer spännande. (Är avis då jag själv inte riktigt vågat mig på så ljust trots att jag funderat på saken, samt att jag blev avrådd att göra det av fresören pga känslig hårbotten.) Måste dock säga att likeheten er tvillingsystra emellan är ngt tydligare. Snygging!

Anonym sa...

SNYGGT Mona!!! jättefint!
KRAM

Sofia sa...

Visste inte att du redan fått så många inlägg och jag skulle i pricip uttrycka mig likadant som Kristina och vill därför bara tillägga: Färgen är verkligen jättesnygg!!!!! Hur ska jag nu klippa mig imorgon, så att vi blir olika igen!

Anonym sa...

Friysren klär dig verkligen! Snyggt. Den nya luggen är också helt rätt. Ser fram emot att se dig "live" Kram Malin

Unknown sa...

Va fin du är Mona! Jättesnyggt!
Hoppas att jag blir lika fin imorgon. Även jag ska prova "den fantastiska Emma" =)
Kram på dig och ha så trevligt imorgon.
/Ann-Sofi

Anonym sa...

Ibland märks det av vi är systrar. Hur ska man annars förklara det faktum att 3 utav 4 möjliga systrar ska klippa sig inom loppet av en vecka? Vill också poängtera att JAG faktiskt såg att du klippt dig förra gången och sa det inom de första 5 minuterna efter jag sett dig. Kram!

Lovisa sa...

Supersnyggt verkligen, älskar den ljusa färgen och måste hålla med Kristina om att du och tvillingen du verkligen ser lika ut i och med din nya friss!

Kram Lovisa - som också ska klippa sig imorgon...

Änton sa...

Wow! Vilken respons. Tack för att ni läser min obetydliga blogg och tar er tid att lämna så söta kommentarer. Ser med strot intresse fram emot att se alla klippresultat som har utlovats :)

Kram på er!