onsdag, mars 18, 2009

Hemma igen

Nu är jag tillbaka i verkligheten efter mer än tre veckors frånvaro. Skrivbordet håller i princip på att säcka ihop under tyngden av allt arbete som har lagts på hög.

Semestern var ljuvlig. Vi kom hem igår vid 20-tiden utvilade och glada. Den första veckan tillbringade vi huvudsakligen vid poolen eller vid havet. Den andra gav vi oss ut på lite äventyr och fick se lite av omgivningarna runt vår i övrigt ganska stängda tillvaro på hotellet. Vi har till och med lyckats få lite solbränna vilket är en stor bedrift, framförallt för mig, eftersom min hudfärg normalt ligger på gränsen till albino.

Jag tänkte egentligen bara meddela att vi har återvänt och måste återgå till jobbet. Inom kort ska jag försöka nedteckna lite mer omfattande information om resan och kanske även en eller två bilder.

Tills dess...

5 kommentarer:

Unknown sa...

Välkommen hem!

Anonym sa...

Hej och välkommen hem Monis!
Jag har inte alls varit avundsjuk, inte alls! :-) hoppas ni har haft det härligt!
kram

Maria sa...

Välkommen hem!!! Middag i Väggarp nån dag kanske med lite fotovisning?

Kram

Anonym sa...

Åhhh jaaa! Bilder vill vi se! Lägg upp det på Picasa och posta länken. Eller avvakta med middag i Väggarp tills augusti :)

Kram, S

Anonym sa...

Vi vill se bilder nu!! Till och med Håkan har ju delat med sig av sin upplevelse! Bara du kvar...