söndag, mars 01, 2009

Snart är det dags!

Nu är det mindre än 12 timmar tills vi åker. Känns konstigt och fantastiskt på samma gång. Jag har ingen resfeber än, men jag känner på mig att den kommer komma förr eller senare.

Det känns lite knepigt att inte ha varit på jobbet på en hel vecka och sen åka på semester i två och en halv vecka till, men det var ju inte direkt planerat att bli sjuk så jag är bara tacksam för att sjukdomen kom innan och inte under resan.

Vi åker från Lund kl 7 imorgon bitti och om allting går som det ska så ska vi landa i Dominikanska Republiken ca kl 2 på natten till tisdag (svensk tid). 19 timmar resa... Ja, ja det ska nog gå bra. Fyra timmar kommer vi tillbringa på Frankfurts flygplats, så det är i alla fall inte non stop.

Jag vill inte lova några inlägg under resan, men jag kanske gör ett snabbt besök om det finns internet lätttillgängligt. På återhörande! :D

2 kommentarer:

Maria sa...

Njuuuuuuut bruden! Och ta hand om Håkan. Fy fan vad jag är avis på er!!

KRAMAR

Kristina sa...

Ha det underbart skönt!