tisdag, november 10, 2009

Trista bloggen!

Insåg plötsligt att jag har skrivit över 200 inlägg på bloggen och undrar om det fortfarande finns någon som tar sig tid att läsa?

Ja, iofs skapade jag bloggen mest för min egen skull, men det är klart att det är trevligt med små meddelande lite då och då. Jag kan dock förstå att min lilla läsarskara har gett upp eftersom mina inlägg nu för tiden inte är de mest inspirerade...

Om jag får ge en liten teaser, så är det i alla fall stora saker på gång. STORA och väldigt trevliga som med allra största sannolikhet kommer ta lite utrymme i denna bloggen. Så för er som fortfarande flitigt läser: Jag ska försöka bli bättre på att skriva och snart, väldigt snart kan jag förhoppningsvis komma med en mycket trevlig nyhet som just nu gör att mitt liv kantas av ljusrosa moln!

Håll ut!

2 kommentarer:

Kristina sa...

jag dortsätter o läsa! kram

Malin Jörgensen sa...

Jag besöker din sida flitigt! Fortsätt! Kram Malin Ps. Tack för shopping hjälpen!