torsdag, maj 27, 2010

Sommarbröllop

I helgen sken solen över Österlen och min fina syster fick så äntligen gifta sig med sin älskade A.

Regn och blåst på fredagen, nära storm på söndagen och strålande solsken och ca 1 m/s på lördagen. Sådan tur är det inte alla som har! Jag och H ansvarade för bland annat fotograferingen, så förhoppningsvis ska jag väl kunna dela med mig av några foto här. Jag tänkte dock att brudparet skulle få se dem först.

Hela dagen gick precis så bra som vi hoppades. Lite drama uppstod när vår 13 månader gamla systerson plötsligt fick åka till akuten med sin pappa för att vi hittade en vätskefylld bula på ena sidan av huvudet. Tack och lov fick vi ganska snabbt besked om att det inte var något farligt även om man egentligen inte riktigt vet vad det är och hur den har uppkommit.

Minglet, ceremonin, festen, talen...Ja, allt var perfekt! Hoppas verkligen att brudparet också är nöjda. Nu är vi nog alla ganska nöjda över att det är över, men minnena är vackra.

Inga kommentarer: