måndag, maj 02, 2011

Lyxhelg!

Har haft en supermysig helg som började i fredags med en lite tidigt födelsedagspresent från H. Vi hade bokat in fredagslyx på Saltsjöbaden vilket innebar en massa bad i varma pooler två behandlingar var, fyra rätters middag, hotellövernattning och fantastisk frukostbuffé. Det var verkligen mysigt att bara få rå om varandra och slappa. Tror dessutom att det var den uppladdning som vi båda två behöver inför det som komma skall.

Vid lunch i lördags begav vi oss hemmåt igen för att förbereda inför Valbogsfirande. Fina vänner gjorde firandet komplett och det blev både hemmagjorda hamburgare, vildsvinssafari, marshmellowgrillning över alldeles för stor eld och en himmelsk efterrätt. Väldigt, väldigt bra.

Jag startade söndagen med frukost med övernattande gäster och sen begav jag mig till Ystad för H:s kusins möhippa. Min fina svägerska hade lyckats dra ihop ett litet möhippegäng i senaste laget (de gifter sig nästa helg) efter att vi insett att varken brudens syster eller hennes vänner orkade engagera sig. Aktiviteterna för dagen bestod i hinderkörning med Jeep, lunch på OV, rabarberfest och Tapasmiddag. Riktigt lyckat och jag tror att den blivande bruden var nöjd.

Nu är det måndag igen och jag sitter och väntar på att det STORA PROJEKTET ska sätta igång. Mycket smågrejer som ska falla på plats, men det ordnar sig nog till slut. Är lite frustrerande att jag inte kan svara när folk frågar när det hela sätter igång, men snart, snart hoppas jag i alla fall ha ett svar. Ikväll ska jag dock släppa allt vad jobb heter och hänga med finaste flickorna från landet. Tror minsann att vi blir fulltaliga ikväll och det är minsann inte ofta det sker. Härligt!

Inga kommentarer: