tisdag, maj 19, 2009

Suck!

Jag känner mig omotiverad och vill helst av allt bara vara ute i solskenet hela dagen. Tack och lov för ännu en kort arbetsvecka!

Det känns som om jag sitter och väntar dagarna i ända. Väntar på ett samtal, väntar på en bekräftelse, väntar på att helgen ska komma, väntar på att klänningen ska bli klar, väntar på att arbetskamrater ska göra det dom lovat, väntar, väntar, väntar. Kanske ska jag bara sluta gnälla och ta tag i mig själv...

Ovanpå allt är jag godissugen. Trist när H och jag precis har kommit överens om att äta strikt GI-diet i en månad. Sitter för närvarande och stoppar i mig en väldigt nyttig blandning av solrosfrön och pumpakärnor, men det gör inte mycket nytta när sötsuget pockar på. Förhoppningsvis ska "dieten" motverka det värsta sötsuget, men jag antar att det tar lite tid, framförallt eftersom jag ju knappt börjat än.

GNÄLL!

2 kommentarer:

Maria sa...

Det ska ta ca 2 v sen slutar man längta efter godis, men vad vet jag, skulle aldrig få för mig att prova! :)

Ska bli kul nästa fredag, har ni hittat ställe än? Vad önskar ni er?

Kram

Änton sa...

JA! Det ska bli jättekul! Vi kommer vara på en restaurang som heter Italia. Vi har bokat hela övervåningen...