lördag, juli 18, 2009

Liten uppdatering

Har haft en ljuvlig första semestervecka med massor av sol, slapp och mys. Det enda som saknas är alla vänner som är ute och far och jag ksn inte låte bli att sakna dem.

Idag har jag avverkat en av sommarens stora traditioner, nämligen stått och sålt avlagda grejer på en av Skånes största loppisar, Janstorp. För första gången på länge var det inte riktigt lika fint väder som vi är vana vid. Tack och lov slapp vi i alla fall regnet som tog slut precis innan vi begav oss till loppisen. Vi gjorde inga fynd själv, men det är ändå kul att se vilka sorts grejer som går att sälja. Idag tror jag att det gick att sälja allt! Ibland blir man förvånad över vad folk kan köpa, men det är ju upp till dem!

Den kommande veckan kommer förhoppningsvis gå åt till att träffa lite kompisar som kommer till Skåne på besök. Jag hoppas kunna klämma in så många som möjligt, samtidigt som jag ska hinna njuta av semestern, men det ska nog inte bli några problem.

Nu vankas middag med grillat hemma hos svärföräldrarna! GOTT!

Inga kommentarer: