onsdag, juli 01, 2009

Välplanerat

Jaha, så har man gått och fått halsfluss... Bara sådär. Tror det har varit på gång ett tag, i och med munsår och allt, men ändå. Det är ju astrist!

Det trista är att jag har flyttat till sommarstugan och där huserar just nu även min storasyster och hennes familj, vilket inkluderar en liten guldklimp på två och en halv månad. Skulle nog inte bli så populär om jag lyckas smitta honom...

Tack och lov har jag sluppit feber så jag är på jobbet, men här är det ju ingen som vill vara i närheten av mig. Så fort de fick veta att jag hade halsfluss började de prata om att stänga av ventilationen. Det var nog tack och lov mest ett skämt, jag tror nämligen inte många av dem skulle stå ut i värmen och de föredrar nog halsfluss framför att smälta bort.

Antibiotika är inhandlat och förhoppningsvis är jag frisk och kry lagom till semestern igen! :)

Inga kommentarer: