torsdag, juli 30, 2009

Sjön suger!

Har tillbringat det senaste dygnet i Västerviks skärgård och njuter i fulla drag. Här finns inte mycket mer att göra än att fiska, fika, sola, bada (inte jag såklart) och ha det skönt i allmänhet. Efter lunch (kl 14.30), lite fiske och lingonplockning drog vi in till fastlandet igen och nu har vi avnjutit en härlig grillmiddag med rökt, nyfångad fisk till förrätt och glass med massor av hemmagjord chokladsås till efterrätt. Helt enkelt ett underbart slut på semestern. Imorgon bär det hemåt igen och roadtripen är över för denna gången. Ingen större katastrof för min del eftersom jag har en hel veckas semesteer kvar. Gott!

Nästa vecka är det dags för årets sommarridläger. Om jag överlever träningvärken kommer jag kanske berätta om det här... Kul ska det i alla fall bli!


En liten hälsning från en riktig landkrabba...

Inga kommentarer: