måndag, augusti 10, 2009

Isch!

Sitter på bussen på väg till första arbetsdagen efter en lång, varm och härlig semester. Kan bara säga att nivån på ångesten är ganska hög. Jag kan inte för mitt liv förstå varför jag inte gjorde som jag tänkte och tog semester även idag. Det känns ju alltid bättre om man kan mjukstarta med en lite kortare första vecka. Nä, istället har jag planerat in en massa viktiga grejer idag, bl a det samtal som kommer avgöra hur min arbetssituation kommer att se ut de närmsta fyra åren. Ovanpå det ska jag till tandläkaren och laga hål OCH jobba kväll! Hur tänkte jag?

2 kommentarer:

Maria sa...

Hur gick det viktiga samtalet? Eller det tar vi på fredag över drink och middag? :)

Kram

Änton sa...

Tyvärr är vi upptagna hela helgen, men drink och middag låter supertrevligt! Tror du att det skulle vara möjligt att skjuta på det lite?

Mötet blev inte av... Jag har gått och funderat på detta hela semestern och så går chefen och glömmer bort att han hade ett möte med mig. Extremt frustrerande!!

Jag kommer uppdatera bloggen när jag vet mer, men just nu känns det inte särskilt optimistiskt...

Kram tebax