fredag, augusti 21, 2009

Min önskan slog in

Igår fick jag det fantastiska beskedet att jag ska byta tjänst. Jag kommer stanna kvar i samma kommun, men nu kommer jag jobba med det som jag har utbildat mig till. I stort sett har alla mina karriärplaner hela tiden gått ut på att nå hit. Det gick snabbare än jag kunde önska och nu känns det faktiskt lite läskigt. Överväldigande är nog rätt ord.

Jag startar på min nya tjänst den 1 september och det är många praktiska detaljer som ska ordnas innan dess. Jag har tack och lov redan sett till att det finns en mycket kompetent ersättare på min nuvarande tjänst, så hela nästa vecka ska hon gå parallellt med mig för att försöka komma in i hur jag har lagt upp arbetet och strukturerat mina tankar och idéer. Får se hur det går, men jag känner henne och anar att det kommer gå galant.

Shit pommes frites! Jag är skitglad!!

4 kommentarer:

Erika sa...

GRATTIS MONA!!!
Fan vad roligt! jag är stolt :-)
Vi ses imorgon - så jag kan krama om dig ordentligt. Igen; fan vad roligt!
kram

Kristina sa...

Stort, stort grattis! Kramar!

Malin Jörgensen sa...

Superkul Mona! Stort Grattis, det är du värd. Kram Malin

Unknown sa...

Va kul! Grattis, ska bli spännande att höra mer om när vi ses! Kram