fredag, januari 22, 2010

Kändisfest och brunchrapporter

Fredag och sista skälvande minuterna innan arbetsdagen är slut. Skönt!

Känner att jag skulle behöva vila efter en ganska fullspäckad vecka, men vi har hela helgen planerad:

Imorgon ska vi på lillasysters "Fem år sedan 18-årsfesten"-fest. Temat är kändisar och jag har fortfarande inte riktigt bestämt vem jag ska gå utklädd som. Jag har lite idéer, men vem det blir får vi se imorgon när jag har tid att fixa outfiten. Kul ska det bli i alla fall!

På söndag är det sedan dags för brunch-träff med Flickorna från landet. Ska bli jättemysigt att träffa dem. Det händer en hel del nu med växande magar och husköp, så vi behöver definitivt uppdatera varandra.

Ikväll kommer fina A-S till oss för att hjälpa oss att upprätta samboavtal, testamente och revers (stavas det så?). Känns viktigt nu innan vi tar över huset på riktigt, så att vi har de nödvändiga pappren om något skulle hända.

Övertagandet av huset närmar sig med STORMSTEG och det känns alldeles underbart! Varje dag åker jag förbi min nya hållplats och längtar SÅ tills det blir dags att hoppa av. De två första månaderna kommer vi dock vara extremt osociala eftersom vi ska lägga all ledig tid på att fixa i huset. Det kommer bli väldigt jobbigt, men förhoppningsvis kan man få lite stöd och hjälp från släkt och vänner.

Jag ska försöka göra vad jag kan för att uppdatera er, mina trogna läsare, om vad vi kommer göra i huset, men det finns en risk att det blir i efterhand eftersom jag inte gärna sätter mig vid dator där hemma efter en 12 timmars arbetsdag...

Nu: HELG!

Inga kommentarer: