söndag, januari 03, 2010

Hej då 2009, Hej 2010!


Jul och nyår har avverkats i en väldig fart och allt har som vanligt varit alldeles, alldeles underbart. Jag fick i princip allt det jag önskade mig och lite till som jag hade glömt bort att jag önskade mig. :)

Nyår firade H och jag med fina Lundgänget i Löderups strandbad. Egentligen hade vi tänkt hyra en stuga i Blekinge, men där frös vattnet, så det blev plan B. Tror nog ändå att det blev bättre som det blev eftersom vi slapp hyran och för att det finns en hel del grejer i vår stuga som inte finns i andra stugor.

Jag har fortfarande lite ledighet kvar innan det är dags att återgå till vardagen och H har också passat på att ta lite semester. Det är ju nu mindre än en månad kvar tills vi tar över Vita huset och det är mycket som ska fixas och många beslut som ska fattas. Vi börjar imorgon!

Idag har vi dock haft en riktigt härlig söndag med en lång promenad i solen längs Skåneleden på Romeleåsen. Trots kylan (-9) var det hur härligt som helst och vi hoppas detta fantastiska väder håller i sig.

2 kommentarer:

Malin Jörgensen sa...

Fina bider! Kram Malin

KlaramedK sa...

nu fr du nog ta och lägga ut lite bilder på vita huset!!

jag drömmer ju om hus varje sekund, vore kul att se hur ni skall bo snart!! :)


..och när kommer barnen?! hahaha


kramar