fredag, april 30, 2010

Tips om blogg och klänning

Jag läser mestadels mina vänners bloggar, men har fastnat för en modeblogg som jag gillar och som jag varmt rekommenderar. Tjejen som skriver verkar äkta och trots att jag inte alls har samma klädsmak så blir man ändå inspirerad. Colorelle heter bloggen och för några dagar sedan (23/4) gjorde Ulrika (som författarinnan heter) ett inlägg om studentklänningar.

Nu var det ju ett tag sedan jag var i studentåldern, men jag föll handlöst för denna fantastiska klänning

Maloua Dress SEK 399, Vila - NELLY.COM

Döm om min förvåning när det visar sig att klänningen är från VILA och kostar 399:-. Det blev inköp direkt och nu hänger underverket i min garderob. Toppen! Jag har ingen aning om när jag ska ha den, men vad gör det när det var så pass billig som den trots allt var.

Lite läskigt hur glad en klänning kan göra en... :)

Inga kommentarer: