tisdag, april 20, 2010

Vilka förmåner!

Min underbara syster har färdigställt den klänning som jag ska ha på mig på hennes bröllop... För några veckor sedan hade jag lite bekymmer, men det är som bortblåst nu. Klänningen blev helt underbar och jag är supernöjd. Nu ska jag hitta accessoarer som såklart ska utgöra pricken på det omtalade i:et. Vi har vid alla provningar använt oss av ett häftigt gult bälte, men jag upplever det som väldigt svårt att hitta skor och ev. en väska som skulle matcha det. Därför ska jag ge mig ut på jakt och se om jag kan hitta något som kan vara lämpligt.

Min käre chef (man och ca 45 år) tyckte att det nog skulle vara snyggast med ljusare accessoarer än de på bilden, men vi får se. Kul är det i alla fall att han har en åsikt. :)



Det är min förtjusande syster (alias sömmerskan) som agerar modell på bilden.

6 kommentarer:

Maria sa...

Gult måste var ursnyggt till! Kommer att bli fint på alla bilder ;)

Kolla Bianco och DinSko, de har lite mer häftiga färger på sina skor.

KRAM

Lovisa sa...

Oh, superfin klänning!

Malin Jörgensen sa...

Jättefin. Ska bli kul att se den live. Lite läskigt, men jag kunde se att det var Sofia på bilden innan jag läste texten under :)

Sofia sa...

Mona är snyggare i den än vad jag är!

Änton sa...

Tack kära syster, men det är jag inte säker på alls. Du har ju håret som matchar :)

tott sa...

jag vill ha den oxå =)!!!