måndag, december 15, 2008

Sådärja!

Efter en mycket givande helg, har så äntligen jullugnet lägrat sig.

I lördags gav jag mig ut ensam på stan för att göra ett julklappsryck och det gick förvånansvärt bra! Det är fortfarande en del småsaker som ska fixas, men i stort sett är min del av inköpen klara.

När kvällen började närma sig gav vi oss av till Skurup och tillbringade en mysig kväll med svärföräldrarna. God mat, en härlig film och trevligt umgänge.

I söndags fortsatte vår turné och nästa anhalt var Svarte med storasyster och make. Där hade familj och vänner samlats för ytterligare en dag i mysets tecken. Vi sysselsatte oss med julfika, tv-spel och värmande soppa. Kan det bli bättre?

Helgen var helskön och saker och ting blir bara bättre av att jag jobbade flitigt förra veckan. Det innebär att årests sista arbetsvecka kommer bli förhållandevis lugn. Mycket väl planerat om jag får säga det själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh har du dina klappar färdiga *avis* Jag måste också se till att få mina klara. MAn skulle kunna tro att jag lätt skulle kunna klara det, iom att jag är ledig... Men min lille son HATAR affärer :-(
jaja, det löser sig nog.
Ses på fredag?!
KRAM