torsdag, februari 07, 2008

Åter på jobb

Fem hela dagar tillbringades hemma pga dålig mage. Tack och lov var Sambon sjuk samtidigt, så jag hade i alla fall sällskap. Nu äntligen har basiluskerna gett med sig och jag är tillbaka på jobb. Typiskt nog var detta en av de mest fullbokade veckor jag har haft det här året, så jag missade en del de dagar jag var borta. Det är bara att jobba ikapp! Dessvärre blir bloggen lite lidande... Ska försöka komma ikapp här med.

Nu sitter jag bara och väntar på att en försäljare ska komma och övertyga mig om att just hans produkt är bäst. Jag gillar inte riktigt mötena med säljare, men det är ett nödvändigt ont. Det brukar bli ganska trevligt, men man vet aldrig hur pushiga de är.

och nu kom han...

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka till verkligheten :-)

Hoppas du får en bra helg!

(när är det dax för tjix-kväll igen?)
KRAM