onsdag, februari 27, 2008

Förvandlingen

Det är ju inte bara hemma som vi håller på att fixa, trixa och köpa möbler. Det händer nämligen på mitt kontor också. Plötsligt en dag kom chefen in och sa att ha tyckte jag skulle ha nya möbler. Han frågade till och med om jag tyckte att det var jobbigt att beställa dem själv...HALLÅ? Sen när var det jobbigt att shoppa? Det tog ungefär en vecka för mig att bestämma mig för vad jag ville ha. När det gällde själva möblerna fick jag hjälp av en inredare, vilket var väldigt bra eftersom han har koll på vad man kan tänkas behöva. Det jag bestämde var vilken typ av besöksstolar jag ville ha, klädseln på dem och på skrivbordsstolen och naturligtvis gardinerna. Efter åtta veckors ihärdigt väntade är allting så slutligen på plats och jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Om ni vill se hur det så ut innan rekommenderar jag följande länk.

Nu ser det ut så här:
Mitt höj- och sänkbara skrivbord...

...mitt privata lilla mötesbord
och icke att förglömma... Vilmahs nya hangout.

3 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGGT!!!
Kul att se...de gröna fönsterna blev inte alla så framträdande längre.
Cool plats Vilmah fått!

Anonym sa...

Glömde skriva under med namn :) Kram Malin J

Anonym sa...

Jättefint!!! mycket finare än min arbetsplats :-(
kram