tisdag, februari 26, 2008

Tiden rinner iväg

Jag är inne i en period på jobbet då jag har extremt mycket att göra. Vissa dagar känns det som om det är så mycket att jag inte kan hantera det. I fredags var jag så uppskruvad efter jobb, så jag kunde inte sova ordentligt på hela natten eftersom jag drömde om jobb...

Nu har jag dock kunnat beta av det mesta som jag hade hängande över mig, så just nu känns det helt ok igen...förutom att jag har lovat att påbörja nya grejer så fort jag har avslutat de gamla....dvs imorgon.

Samtidigt är jag mitt uppe i ett eventuellt bilköp. Min storasyster ska sälja sin bil för en mycket överkomlig summa och jag är väldigt sugen på att skaffa min första egna bil. Jag tycker det egentligen är väldigt onödigt att sambon och jag ska ha vars en bil, men jag har utarbetat en plan som innebär att jag ska ha bilen på jobbet där jag behöver den mest. Mycket bra plan, enligt min mening.

Nu ska jag unna mig själv en fika. Det känns som om det är dags.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men snart är det vår Monisen!!! och då har man helt plötsligt flera timmar till på kvällen.:-)

BIL?! Mona! Du är ju naturens moder Teresa!! ;-)

KRAM

Änton sa...

Ja, men jag ska inte pendla med den. Bara ha på jobb eftersom jag är så mycket ute och far... Nästan ok då, eller?