onsdag, april 22, 2009

Återträff med hemvändare

Denna veckan är verkligen helt fullbokad! Det var länge sedan sist det var så här, men man känner i alla fall att man lever.

Igår bokade jag in den enda lediga kvällen med en kompis som jag inte har träffat på flera år. Min underbara kursare A-K som gjorde livet värt att leva under studietiden i Lund och som var en av anledningarna till att mina prestationer på universitetet översteg mina förväntningar. Äntligen får jag träffa henne igen efter att hon har varit bosatt utomlands och hunnit uppfostra två söta ungar. Gissa om vi kommer få sitta hela natten... Det brukar nämligen bli så när vi pratar. Vi slutar inte när vi väl har satt igång, men det är värt det! Ser verkligen fram emot fredag!

Innan dess ska emellertid lite jobb klaras av. Lite roligt arbete och lite mindra roligt arbete.

Helgen kommer tillbringas i Helsingborg och Trelleborg i goda vänners sällskap. Mer om detta senare!

Inga kommentarer: