måndag, april 27, 2009

Du är Mamma Mia

Träffade flera av mina bästa vänners barn i helgen. Det är mysigt och man kan inte låta bli att bli sådär tantig och nypa lite kinder. De är ju så sjuhelsikes söta!

Plötsligt fick jag ögonkontakt med den äldste pojken (fyller 4 till sommaren) och då sa han: "Jag har dig på TV därhemma. Du är MammaMia!" Efter en kort förklaring av modern i fråga fick vi reda på att han tydligen tyckte att jag var väldigt lik Agneta Fältskog i videon till MammaMia.

Jag blev så himla glad! Han var sååå gullig när han sa det och han stod alldeles nära och tittade noga på mig. Upprepade "Du är MammaMia" och sen ville han leka en massa med mig. Det är ju helt ljuvligt att få en sådan kontakt med en liten människa, även om han trodde att jag var någon typ av TV-människa.

Nästa gång vi ses kommer han säkert ha glömt den magiska stunden när han mötte MammaMia, men jag lovar jag ska berätta för honom någongång när han blir lite äldre. :)

1 kommentar:

Maria sa...

Du är mer lik Robyn :)

Kram