måndag, april 14, 2008

Blähä

Ahhhgrrhh! Frustrationen är total när man har drivit ett projekt under ett antal månader och folk plötsligt börjar inse att det kan bli problem... Duh! Jag vet inte hur många gånger jag har försökt kommunicera vad mitt projekt innebär, men det slår ändå aldrig fel. Det är inte förrän allting sätter igång som man kläcker ur sig att det kan bli problem än här och än där. WTF. Är det bara jag här som tycker det är lättare att behandla problemen innan de dyker upp? Det är så typiskt denna ljuvliga byråkrati som jag, iofs stolt, är en del av. Jag är mest frustrerad på mig själv som inte kunde förutse detta. De problem som har uppstått är tack och lov inte början på någon undergång, men det känns ändå inte så kul att folk inte har tänkt på detta innan. Jag önskar jag kunde ha upptäkt det själv, men i det här fallet har jag ingen som helst koll på det datorsystem som används och då är det väldigt svårt att förutse problemen. Damn it! Jag ska nog ta och lära mig det där systemet ändå!

Stackars lilla blogg som får stå ut med mitt spottande och fräsande, men nu är jag iaf klar.

1 kommentar:

Anonym sa...

iiiih, jag håller med, hatar sånt!!

spotta och fräs - det är sånt bloggar är till för (också :-))

Hoppas allt är bra annars?!
KRAMAR