fredag, april 11, 2008

Makten, härligheten och helgen

Fredag eftermiddag och ett par timmar till ska tillbringas på jobb innan jag får packa ihop mig, ta hunden under armen och fira helg. Vi har inga direkta planer för helgen, men jag hoppas hinna med en liten träff med våra vänner som nyligen har fått barn, trimning av hunden, kanske inköp av hyllor som vi är i så stort behov av och slapperi. Om andan faller på går vi kanske ett par långpromenader också, men det hänger lite på vädret.

Jobbveckan har varit ganska intensiv och nu har äntligen alla verksamheter som är med i etapp 1 startat sin matavfallsinsamling. Nästa vecka kommer ev. pressen få information om miraklet, men det är nog bättre att köken har fått testa ett tag innan de frågas ut av påträngande journalister. Dom har hängt efter mig ett bra tag och velat ha information om projektet och nu när jag tänker på det lite så ska jag nog undanhålla det ett tag till så att jag får känna hur det egentligen är att ha total makt :)

Inga kommentarer: