torsdag, april 03, 2008

Är det nödvändigt att sätta rubrik på allt?

Det var ett tag sedan jag skrev och det är väl i stor sett för att livet och dagarna har flutit förbi utan några större incidenter. Vi tillbringade en lugn helg i Lund: Fredagsmys och söndagsslapp med min kära tvillingsyster och hennes sambo; en "liten" promenad i lördags...till Södra Sandby, två mil tur och retur och värstingshopping i söndags med min syster: modegurun.

En helt ok helg!

Veckan så här långt har jag ägnat åt att slutföra etapp ett i mitt projekt. Elva kommunala storkök ska börja samla in matavfall och jag har varit ute i samtliga och informerat vid ett flertal tillfällen. Idag fick jag äntligen leverera kärl, stativ, biokorgar och påsar till en del av verksamheterna och nu kan jag bara hålla tummarna för att de ska göra ett bra jobb. Än så länge har alla varit väldigt positiva, men jag har redan börjat förbereda mig mentalt på att klagomålen kommer dyka upp. Förhoppningsvis ska jag kunna lösa de problem som uppstår.

Idag är det ridning igen. Eftersom det är hoppning så får vi se om jag har kommit ett fall närmare att bli en riktig ryttare imorgon.

Inga kommentarer: