tisdag, januari 15, 2008

Ett skrivbord blir till

I helgen har kärleken min, med assistans av mig, byggt ett jättefint skrivbord! Designidén är från en av våra goda vänner som har gjort ett otroligt snyggt soffbord på ett liknande sätt. Nu är det på plats och jag måste erkänna att plötsligt var det lite enklare att se hur vårt framtida vardagsrum kanske kommer se ut. Vårt gamla schabrak till skrivbord har nu, för evigt, gått i graven. ÄNTLIGEN!!!

Konstruktionen är relativt enkel, men det behövs lite finlir med träplugg och annat.

Oljat och färdigt med en stadig konstruktion för datorn.


Äntligen på plats!
Ohh, så tjusigt det blev! Nu ska vi bara komma överens vilken typ av förvaring vi ska ha: skåp bredvid eller hyllor ovanför. Har jag nämnt att jag aldrig tidigare har tyckt det var så kul att slösa med pengar? Jag bara önskar att soffan kommer, SNART!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt!!! en händig man du har ;-)

KRAM